Умови прокату
Багатьох хвилює питання, як саме взяти дитячі речі в оренду. Для цього достатньо буде скористатися послугами нашої компанії, яка працює на ринку прокату дитячих речей не перший рік. Отримати додаткові відомості можна за телефонами: (067) 538 20 44; (093) 147 94 52 або скориставшись нашим електронним ящиком happpykidskiev@gmail.com. Ми завжди готові надати консультацію клієнтам в соцмережі Facebook, де ви знайдете нашу згуртовану групу. Головна вимога, якої дотримуються всі учасники прокату, полягає в наданні завдатку, а також співробітництво на підставі офіційного договору.
Перед отриманням товару батьки можуть перевірити його комплектацію і стан з нашими співробітниками. Документ прийому-передачі містить в собі вичерпну інформацію про особливості конкретної речі. Тривалість прокату зазвичай становить від одного місяця, але є такі товари, які можна орендувати на добу.
Які зручності передбачає аванс
Якщо замовити конкретний виріб, то складно зрозуміти, на який термін використання він буде потрібен. Так, в деяких випадках повернення можна здійснювати через тиждень, а в інших потрібно не менше місяця. Але бувають і ситуації, коли речі напрокат беруть на кілька місяців. Аванс в даному випадку виступає зручною опцією, яку активно використовують батьки. Адже для того, щоб продовжити прокат, потрібно повертатися в офіс і вносити кошти для оплати подальшого використання товару.
Всім відомо, що відвідування терміналу або відділення банку для матусі з дитиною супроводжується додатковими незручностями. Аналогічна ситуація виникає при роботі з кур'єром, якому також доведеться платити за його роботу. До того ж поява в будинку невідомої людини буде не кращим чином позначатися на дитині. Якщо ж внести аванс, то клієнт отримує можливість використовувати виріб без потреби повертатися в офіс для продовження послуги.
Продовжити оренду
Щоб виключити непорозуміння, за дві доби до закінчення терміну прокату клієнтові слід звернутися в компанію і повідомити про свої подальші дії: продовжити, обміняти або повернути дитячі товари. Для цього можна скористатися телефонами компанії або написати листа на електронну пошту.
Повернення товару
Під час процедури повернення клієнт завжди отримує передоплату, а також залишок, якщо мова йде про продовження оренди. Здійснити повернення можна під час візиту в офіс нашої компанії. Ще одним варіантом є відвідування клієнта нашим фахівцем.
Неповернення товару або пошкодження
Якщо у клієнта немає можливості повернути дитячі приналежності вчасно, то нараховується додаткова пеня в розмірі 10 відсотків від вартості дня прокату. В умовах співпраці з нами обов'язково обмовляється дбайливе поводження з товаром. Тому не слід використовувати взяті в оренду речі не за призначенням, через те що це стає причиною псування товару.
Слід виключити процедуру годування в виробах, які були отримані в нашій компанії. Якщо ж на орендованій речі виявляються розрізи або відколи, а також явно пошкоджені деталі, то це буде розцінено, як шкода майна. Після повернення товару, який не відповідає первинній комплектації, «Happy Kids» розглядатиме його, як зіпсований. У цій ситуації клієнту доведеться заплатити повну вартість виробу, взятого в оренду.